4. korda toimunud uurimistööde konkursile esitati rekordarv õpilastöid – kokku 320 tööd 94 koolist, neist 59 põhikooli- ja 261 gümnaasiumiastmes. Põhikooli- ja gümnaasiumiastme peale kokku esitati enim töid naturalia valdkonnast (104 tööd), järgnesid humaniora (92 tööd), socialia (71 tööd) ja realia (53 tööd).
II vooru pääses 100 tööd.
Meie kooli õpilased pälvisid järgmised tunnustused:
II preemia (1100 eurot)
Rahvusvahelised auhinnad: Eesti esindamine Euroopa Liidu noorte teadlaste konkursil (september 2025)
Silmapaistev töö terve ja jätkusuutliku eluviisi valdkonnas (preemia 200.-)
Marie Muinasmaa G3K (Gustav Adolfi Gümnaasium) töö „Kõrvaklappide kasutamine ja teadlikkus sellega seonduvatest terviseriskidest Gustav Adolfi Gümnaasiumi gümnasistide näitel“ eest, juhendaja: Sirle Oja
Põhjendus: Töö väärib tunnustust autori valiku eest uurida noorte kuulmisprobleemide teemat, mis on tänapäeval äärmiselt aktuaalne ja oluline. Töö keskendub olulisele valdkonnale, kus teadlikkuse tõstmine ja tervislike kuulamisharjumuste edendamine on hädavajalikud. Teoreetiline taust on kirjutatud selges ja korrektses akadeemilises keeles. Tulemused on esitatud põhjalikult ja detailselt, näidates autori süvitsi minevat analüüsi ja hoolikat lähenemist uuringus kogutud andmete tõlgendamisel.

Eesti Maaülikooli eriauhind ( preemia 500 eurot )
Liisi Mäesalu G3R (Gustav Adolfi Gümnaasium) töö „Puu- ja põlevkivituha mõju arukase kasvule ja taimkatte arengule Puhatu ammendatud freesturbaväljal“ eest, juhendajad: Katri Ots, Helina Reino.
Põhjendus: Kas ammendatud freesturbaväljad jätta looduslikult taas soostuma või väärindada neid läbi puidu, mida peale hakata põlevkivituhaga? Liisi uurimistöö pakub lahendusi läbi arukase kasvatamise, mis võimaldab väärindada nii põlevkivituhka kui ammendatud freesturbaväljasid keskkonnasõbralikult.

Silmapaistev töö digi- ja meediakultuuri valdkonnas (preemia 200 eurot)
Enid Leetjõe G3L (Gustav Adolfi Gümnaasium) töö „„Lilli Luugi samanimelise novelli põhjal valminud tudengifilmi „Kolhoosi miss“ karakteri loomine Konstantin Stanislavski meetodi järgi““ eest, juhendaja: Maarja-Liisa Vokksepp
Põhjendus: Teemavalik on väga põnev ja Tallinna Ülikooli vaates relevantne. Lisaks on tööl ka praktiline väärtus, kuna seni puudus kokkuvõtlik materjal Stanislavski meetodist ja praktilised näited selle meetodi kasutamisest rolli loomisel.

Tubli esineja ja kooli esindaja konkursi teises voorus oli:
Tristan Priit Allik G3 L “Lantanoidide kompleksid asendatud biotiin[6]uriili makrotsüklitega ja nende potentsiaalsed kasutusvaldkonnad” Juhendajad Nele Konrad (TalTech) ja Katri Mirski.

Palju õnne nii õpilastele kui juhendajatele!