Õppeaasta eesmärgid 2016/2017

09.09.2016

Õppeaasta eesmärgid 2016/2017. õppeaastal

 

Eestvedamine ja juhtimine

  • GAG 385. aastapäeva sündmuste korraldamine.
  • Raamatu „Õnneliku kooli valem“ koostamine ja väljaandmine.
  • Gustav Adolfi Gümnaasiumi I ja II kooliastme ning progümnaasiumi õppekorralduse planeerimine.
  • Gustav Adolfi Gümnaasiumi arengukava 2018-2020 ettevalmistamine.
  • Riigi hariduspoliitika ja Tallinna koolivõrgu monitooring ja selle arenguks sisendite andmine. Dünaamiline osalemine hariduspoliitiliste otsuste kujundamisel.

 

Personalitöö juhtimine

  • Personali rolli jätkuv tähtsustamine kooli põhiväärtuste kandmisel õpilastele ja kogu kooliperele.
  • Koolitöötajate metoodilise arengu toetamine sisemise ressursi kaudu kolleegilt kolleegile.
  • Koolitöötajate professionaalse arengu toetamine Erasmus+ rahvusvaheliste koolituste ja töövarju kaudu.
  • Gustav Adolfi Gümnaasiumi staažimärkide väljatöötamine koolitöötajate tunnustamiseks.

 

Ressursside juhtimine

  • Võimlamaja renoveerimine, õppetöö sujuv korraldamine asendusruumides.
  • Gustav Adolfi Gümnaasiumi I ja II kooliastme õppehoone renoveerimine (aadressil Vana-Kalamaja 9), sisearhitektuursete lahenduste planeerimine.
  • IKT innovatsiooniprojektide arendamine (3D printer, multimeedia, RasberryPi, orelikamber ja selle IT lahendused jm).
  • Algklassidemaja 3. ja 4. korruse tualettruumide renoveerimine.
  • Mederi saali ja galeriipealse ühenduse renoveerimine.

 

Koostöö huvigruppidega

  • Rahvusvahelise spordikohtumise Riia- Vilnius-Tallinn „Sõpruse karikas“ korraldamine Gustav Adolfi Gümnaasiumis.
  • Õpilaste ja vanemate suurem kaasamine erinevates töörühmades osalemise kaudu.
  • GAG juhtimise, õppetöö korralduse ja parimate metoodiliste kogemuste tutvustamine teistele õppeasutustele nii Eestisiseselt kui rahvusvaheliselt (HUNDRED 100).
  • Õppeprogrammi "Muusika ja füüsika läbi oreli" läbiviimine teistele koolidele üle Eesti.

 

Õppe- ja kasvatustöö juhtimine

  • Osalise tasemepõhise ja perioodõppes õppekorralduse käivitamine gümnaasiumiosas.
  • Kujundava hindamise põhimõtete juurutamine I kooliastme loov- ja oskusainetes.
  • Kõigi õpilaste suurem tunnustamine ja positiivne märkamine eKooli vahendusel.
  • Klassipõhiselt erinevaid õppeaineid ja IKTd lõimivate projektide arendamine.